Gadżety reklamowe – na jakie postawić?
Reklama dźwignią handlu i to fakt niezaprzeczalny. Trudno utrzymać się na rynku nie inwestując w dobrą formę reklamy. W końcu w ten sposób można przyciągnąć klienta i rzeczywiście pokonać konkurencję, która przecież także działa. Kluczem do sukcesu jest ciekawa forma reklamy. Naszym zdaniem warto postawić na fajne gadżety reklamowe. Dziś przedstawimy naszym zdaniem te najlepsze, które dodatkowo są tanie.
Kubki z drukiem UV
Czasami małe rzeczy dają duże efekty i pozwalają się wyróżniać. Nie inaczej będzie w tym przypadku. Otóż nie zawsze trzeba inwestować w naprawdę drogą reklamę. W końcu ważny jest pomysł, a potem dobra jego realizacja. I aby to osiągnąć wystarczy tylko postawić na kubki z drukiem UV. Ich koszt wcale nie jest duży. Na takim kubku możecie umieścić nazwę firmy i chwytliwe hasło reklamowe. Można nawet postawić na śmieszne hasło reklamowe. Kubki możecie rozdawać choćby podczas targów branżowych i w ten sposób zyskać nowych klientów. Ale możecie też wybrać inną formę, czyli organizować konkursy, gdzie nagrodami będą kubki. W tym przypadku w konkursie mogą brać udział wszyscy, którzy polubią Waszą stronę w mediach społecznościowych i zaproszą choćby 5 osób do polubienia. Możecie też pójść w jeszcze inną stronę, czyli rozdawać kubki do każdego zakupu produktu czy np. skorzystania z usług. Niezależnie jaką formę wybierzecie, rzeczywiście zyskacie pożądany efekt, a przy tym nie wydacie wcale dużo. Czas poznać jeszcze zalety druku UV, a tych jest sporo. Zacznijmy od tego, że wyróżnia go naprawdę wysoka jakość i estetyka. Do tego jest trwały i odporny na uszkodzenia. Taki kubek można nawet myć w zmywarce i to bez obaw, że zaraz cały nadruk się zetrze. Do tego zapewnia naprawdę intensywne odwzorowanie kolorów.
Długopisy – niepozorne, a jednak ważne
Oczywiście w naszym zestawieniu nie mogło zabraknąć też długopisów. Koszt jest naprawdę niewielki, a jednak dzięki nim Wasza firma może zapaść w pamięci innych osób. W sumie długopis to naprawdę przydatny gadżet. Chyba każdemu już zdarzyło się, że w najmniej odpowiednim momencie okazywało, że nie potrafi znaleźć właśnie długopisu. Zatem długopis może być naprawdę dobrą formą reklamy, ale pod warunkiem, że…jest atrakcyjny wizualnie. Otóż zupełnie nie sprawdzi się zwykły plastikowy model. Lepiej wybrać kolorowy z nadrukiem. Musi w końcu przyciągać uwagę. Takie długopisy można rozdawać podczas targów firmowych, ale też dołączając do nich ulotki. Każda opcja rzeczywiście pozwoli Wam rozreklamować swoje usługi.
Naklejki – niby niepotrzebne, a jednak lubiane
Czasem człowiek ma ochotę znowu poczuć się jak dziecko i w myśl tej zasady warto zareklamować swoje usługi właśnie poprzez naklejki. Pomyślcie tylko, że naprawdę wiele firm dołącza do zamówienia naklejkę, która sprawia, że łatwiej zapamiętuje się nazwę, ale też taką naklejkę można przykleić na segregator, notatnik czy zeszyt. W ten prosty sposób klienci dalej reklamują Wasze usługi. Nie można zapominać, że dużą zaletą właśnie naklejek jako gadżetów reklamowych jest ich naprawdę niska cena. Jednak i tutaj forma jest ważna. W końcu nie może być to tylko zwykły napis, lecz naklejka powinna wyróżniać się ciekawym kształtem oraz kolorami. Możecie przygotować też naklejki dla dzieci. A więc obok kolorowych zwierzątek może znaleźć się nazwa waszej firmy. Wiadomo, że dzieci przyklejają naklejki gdzie popadnie i właśnie dzięki temu zyskacie naprawdę skuteczną formę reklamy.
Całkiem fajne i noszone, czyli smycze na klucze
Oczywiście to nadal nie wszystko, bo naprawdę świetnym gadżetem reklamowym jest smycz. Trzeba przyznać, że smycze są bardzo lubiane przez wiele osób i rzeczywiście noszone czy to na szyi czy też dołączone są do spodni. W każdym wydaniu doskonale się sprawdzą. W końcu można do nich dołączyć klucze, a dzięki temu ryzyko ich zgubienia jest mniejsze. Nie można zapomnieć, że na smyczy powinno znaleźć się logo Waszej firmy. Do tego przyda się umieszczenie na niej nr telefonu czy też adresu e-mail. W ten sposób na pewno zyskacie nowych klientów.