dibond

Jak przygotować szyld reklamowy i zareklamować usługi?

Reklama dźwignią handlu to fakt niezaprzeczalny i truizm w jednym. Oczywiście trzeba pamiętać, że reklama musi być dobra, aby zainteresowała potencjalnych odbiorców. Na pewno jej niezbędnym elementem jest szyld reklamowy. Podpowiemy Wam, jak go przygotować i jaki materiał najlepiej się sprawdzi?

Dobry projekt to podstawa

Na samym początku musicie pamiętać, że trzeba przygotować dobry projekt. Tutaj w żadnym przypadku nie można postępować pod wpływem impulsu. Każda decyzja musi być naprawdę dobrze przemyślana. Oczywiście projekt należy dobrać do konkretnej branży. Pamiętajcie też, że szyld nie może w żadnym wypadku być obraźliwy. Nie powinniście też decydować się na szyldy dwuznaczne, gdyż są one bardzo negatywnie odbierane przez odbiorców. Najlepiej zaprojektować szyld tak, by jego przekaz był jasny, klarowny, zrozumiały, a przy tym ciekawy. Jak już wspominaliśmy projekt musi być zgodny z rodzajem usług, które oferujecie, a to oznacza, że potencjalny odbiorca czytając baner od razu musi wiedzieć, z jakim rodzajem usług ma do czynienia. Jeżeli pracujecie w branży meblarskiej, to od razu powinniście na banerze umieścić o tym informacje.

 

Z jakiego materiału warto wybrać szyld reklamowy?

Skoro już wiecie, co powinien zawierać dobry projekt szyldu reklamowego, to czas wybrać materiał, z jakiego ma być wykonany. W tym przypadku polecamy Wam dibond, który ma naprawdę dobre właściwości techniczne. Czym właściwie jest dibond? Otóż to nic innego jak wielowarstwowa płyta kompozytowa, która powstaje z połączenia aluminium z polietylenem. Dibond cechuje niska waga, idealna gładkość, a także niezwykła wytrzymałość. Jest odporny na zginanie, a przy tym nie ulega korodowaniu. Nie wymaga stosowania żadnych płynów konserwujących, a przy tym można go czyścić nawet mocnymi środkami chemicznymi. Dibond można łatwo frezować, zatem możecie z niego stworzyć naprawdę ciekawe kształty. Bez problemu można go pokryć drukiem cyfrowym, sitodrukiem czy oklejaną folią. Dibond jest więc świetnym środkiem przekazu reklamowego. Dzięki niemu stworzycie nośnik, który jest niezwykle trwały. Co ważne można go lakierować i to zarówno na połysk, jak i mat. Nawet promienie słoneczne nie będą powodować blaknięcia. Kropką nad „i” jest fakt, że to właśnie dibond zapewnia najlepszą ekspozycję reklamy.

 

Grafika i treść – jak je zrównoważyć?

Na szyldzie reklamowym powinna znaleźć się zarówno grafika, jak i treść, przy czym ani jedno, ani drugie nie może być dominujące. Na głównym planie powinna znaleźć się informacja, jakie usługi oferujecie, a więc trzeba umieścić rodzaj branży. Poniżej powinna znaleźć się nazwa firmy bądź też Wasze imię i nazwisko. W widocznym miejscu także powinien znaleźć się kontakt, np. nr telefonu. Teraz można przejść do grafiki. Powinna wpisywać się w rodzaj usług, który oferujecie. Jeżeli Wasza firma jest już dobrze znana, to możecie postawić na grafikę, która jest już kojarzona przez klientów. Jednak nadal lepszym rozwiązaniem jest wybór takiej grafiki, która kojarzy się z usługami i branżą, bo wtedy macie pewność, że dotrzecie do większej ilości odbiorców i istnieje duża szansa, że znajdziecie wielu klientów. Zatem zarówno grafika, jak i treść muszą tworzyć harmonijną i dopasowaną całość, gdyż w takiej sytuacja są najlepiej odbierane przez klientów.

 

Jak zwiększyć widoczność szyldu reklamowego?

Jak już wiecie dibond jest materiałem bardzo wdzięcznym, który rzeczywiście wykazuje się dużą trwałością. Ale jednak na tym jego zalety się nie kończą, bo można go także podświetlić. Dzięki temu będzie widoczny z dalszej odległości, a przez to więcej osób go zauważy. Tutaj polecamy Wam oświetlenie Led, które jest relatywnie tanie, ale też bardzo funkcjonalne. Możecie także zdecydować się na podświetlany dibond. Jest jeszcze jedno ciekawe rozwiązanie, a mianowicie wystarczy, że tło płyty dibondowej będzie kontrastować z napisem i grafiką. W ten prosty sposób także zyskacie naprawdę dużą widoczność.

Jak widzicie przygotowanie dobrego szyldu reklamowego, począwszy od projektu, przez wybór materiału, aż po wykończenie nie jest wcale trudne, a efekt, który możecie osiągnąć przewyższy Wasze oczekiwania. Na pewno ucieszy Was również fakt, że wykonanie szyldu reklamowego z dibondu nie jest bardzo kosztowne.

1 comment

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij