fbpx

Strategia Marketingowa​

Skuteczność w docieraniu do odbiorcy
Kluczem do sukcesu jest udana strategia marketingowa.

Polska jest społecznością która chce działać, jednakże żeby dobrze działać konieczne jest na początku przemyślenie odpowiedniej strategii. Firmy działające bez strategii na rynku  odnoszą niewielkie sukcesy jednakże po jakimś czasie budzą się z myślą- chwila przecież my działamy tak chaotycznie, nie mamy żadnej strategii! Często zdarza się że firmy tracą dużą ilość pieniędzy ze względu na brak strategii marketingowej i dopiero po czasie zaczynają ją wdrażać, a co gdyby wdrożyli ją na początku?
W naszych czasach gdzie ciężko jest stworzyć nowy pomysł na biznes wiele osób go kopiuje powierzchownie. Wiedzą co sprzedaje firma wiedzą gdzie kupuje i starają się robić to po swojemu, zapominają o tym że nie znają strategii rozwojowej lub marketingowej firmy więc znalezienie takiego złotego środka na to trwa czasem latami.
To nie jest tak, że ten biznes nie działa- zwyczajnie z zaczeli w złej kolejności.

Najważniejsze punkty planu marketingowego:​

  • zidentyfikowanie grupy docelowej
  • zrozumienie konkurencji i Twojej przewagi nad nią
  • ustalenie celów marketingowych
  • określenie sposobów realizacji celów marketingowych
  • określenie przypuszczalnych kosztów działań marketingowych

Strategię i plan może stworzyć osoba znającą branżę, bądź agencja PR. Efektywna strategia jest realna, zrozumiała i łatwa w implementacji

Po stworzeniu odpowiedniej strategii marketingowej, otrzymujemy jasną drogę do przejścia- mamy wyznaczone cele, znamy działania oraz poszczególne kroki. Zyskujemy spokój ponieważ widzimy w którą stronę to zmierza i cały czas staramy się korygować ewentualne schodzenie ze ścieżki wybranej. Skoro mamy dużo informacji to co nam stoi na drodze żeby to osiągnąć? Nic.

Audyt Marketingowy ma na celu przeprowadzenie w miarę wnikliwej analizy dotychczasowych przedsięwzięć danej organizacji, wskazanie jej głównych słabości i problemów a także działań niespójnych z ogólną polityką firmy. Można powiedzieć iż głównymi korzyściami dla organizacji po skorzystaniu z audytu marketingowego są:

  • wskazanie dziedzin w których rezultaty są nie zadowalające
  • zlecenie działań, jakie należy podjąć aby uzyskać lepsze wyniki
  • Wskazanie słabości jakie posiada organizacja oraz naprawa tych czynników

Przed ustaleniem strategii marketingowej najlepiej sporządzić audyt aby określić gdzie leży błąd, oraz ustanowienie nowych lepszych działań.

Głównym zadaniem strategii powinno być określenie, w jaki sposób komunikować korzyści Twojej firmy lepiej niż robi to konkurencja oraz jaki target (grupa docelowa) najbardziej może potrzebować Twojej usługi lub produktu.Istotną częścią strategii jest plan marketingowy, który określa, kiedy i w jaki sposób zrealizujemy cele założone w strategii. Można powiedzieć, że plan marketingowy to taki “plan akcji”. Może być napisany w oparciu o jakiś okres czasu np. na pół roku, rok i może uwzględniać budżet, którym dysponujemy.Potrzeba monitorowania postępów nie bierze się bez przyczyny, warto wiedzieć czy dane działania wychodzą nam na dobre czy też nie.

Audyt Marketingowy​

Przeprowadzimy w twojej Firmie Audyt Marketingowy tak aby ustalić co należy poprawić, o co zadbać oraz jak się do tego zabrać

Strategia Marketingowa​

W oparciu o dłuższy kawałek czasu stworzymy dla Was strategię marketingową oraz wspólnymi siłami będziemy się starać wprowadzać zmiany

Test złotego Klienta​

Wyślemy do ciebie osobę której zadaniem będzie sprawdzenie obsługi, jakości usługi oraz przestrzegania strategii i zmian w działaniu firmy

Chcesz podjąć z nami działania?

ZObacz Także:

Spersonalizowane STRONY INTERNETOWE

Unikalne strony internetowe, które zostały stworzone na potrzeby Twojej firmy

MAPY CIEPŁA

Funkcjonalność, która pozwoli Tobie analizować działania użytkowników na Twojej stronie i wdrażać coraz to ciekawsze rozwiązania na swojej stronie

Sklepy internetowe

Sklepy internetowe, które zostały stworzone, byś mógł prowadzić swój biznes również w Internecie